akichan
napoveda vypnout Akichan patička

Akihabara.cz

Autor Téma: Pomoc s webovými stránkami  (Přečteno 33040 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Hito

• Otaku
Pomoc s webovými stránkami
« kdy: 28. Březen 2013 - 15:08:02 »
Ahoj, jsem v tomhle úplný amatér, potřebuju udělat webovky kde by bylo pozadí jeden veliký GIF a přes odkazy na něm by se dalo dostat do daných sekcí, jak by to šlo nejlépe udělat ? diky

Offline Aurielle

• Redaktor Konaty
  • Otaku
Re:Pomoc s webovými stránkami
« Odpověď #1 kdy: 28. Březen 2013 - 15:31:18 »
Gif na pozadí je dost špatná věc, imagemapa taky.

Offline kvacm

• Yukata admin
  • Otaku
« Odpověď #2 kdy: 28. Březen 2013 - 15:39:41 »
Obrázek udělej v *.jpg a odkazy pomocí boxů. U nich můžeš nastavit velikost a pojede ti to rychleji, a hlavně to budeš mít v docela slušné kvalitě.

Avšak nejspíše to chceš mít dynamické, aby se ty gifka hýbaly. To je lepší vytvořit to pomocí flash, což s tím ti neporadím, nebo ty gifka dát až pod hover.
« Poslední změna: 28. Březen 2013 - 15:43:51 od kvacm »

Offline Hito

• Otaku
« Odpověď #3 kdy: 28. Březen 2013 - 15:44:27 »
Jsem laik :D ale díky, skusím to někde vygooglit

Offline FaraonX

• Starý kořen
  • なんくるないさ
« Odpověď #4 kdy: 28. Březen 2013 - 21:50:24 »
Ahoj, jsem v tomhle úplný amatér, potřebuju udělat webovky kde by bylo pozadí jeden veliký GIF a přes odkazy na něm by se dalo dostat do daných sekcí, jak by to šlo nejlépe udělat ? diky
No moc informací si nepodal. Měli by mít ty odkazy nějaké patvary? Či mít pouze tvar čtverce nebo obdélníku? Proč ses rozhodl zrovna pro gif.? Co od toho očekáváš?
Gif rozhodně není vhodným formátem, který bys měl použít, ten rovnou zavrhni.
Pokud by ti šlo o patvary, tak se můžeš nechat inspirovat tímto na co jsem kdysi narazil
Kód: [Vybrat]
http://winstonwolf.pl/clickable-maps/europe.html (hezký nápad :-) ) je to dělaný za pomocí Css a Jquery, ale řekl bych že jako laikovy ti to asi moc užitečný nebude, už to vyžaduje nějaké znalosti.