akichan
napoveda vypnout Akichan patička

Akihabara.cz


Autor Téma: Very very OT  (Přečteno 29209 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Skogen

  • Veterán
  • *****
  • Cynický objektivista
Very very OT
« kdy: 02. Srpen 2013 - 21:14:29 »
Tohle je zajímavé:

http://technet.idnes.cz/nsa-a-edward-snowden-0qa-/sw_internet.aspx?c=A130801_093521_sw_internet_pka

IT v podstatě jako nástroj moderní inkvizice.

Offline Y-L-F

  • Nováček
  • *
Re:Very very OT
« Odpověď #1 kdy: 02. Srpen 2013 - 22:17:20 »

Alespoň to potvrzuje fakt, že internet není vůbec bezpečné místo.

Offline p3rsh1ng

  • sledovací systém
  • Veterán
  • *****
  • HOWGH!
Re:Very very OT
« Odpověď #2 kdy: 03. Srpen 2013 - 11:15:42 »
Nothing is private, nothing is sacred, all of your base are belong to us and resistance is futile :)
Prosím už mi nedávajte karmu. NIJAKÚ
O o
____________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZER!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Offline Skogen

  • Veterán
  • *****
  • Cynický objektivista
Re:Very very OT
« Odpověď #3 kdy: 10. Srpen 2013 - 19:25:29 »
Nevím, kam to vrznout, dám to sem, ať nezakládám nový thread...

Nemáte prosím někdo kontakt na někoho z někdejších whisperů? Mail z kontaktu na jejich stále ještě funkčním webu nefachá.

Offline p3rsh1ng

  • sledovací systém
  • Veterán
  • *****
  • HOWGH!
Re:Very very OT
« Odpověď #4 kdy: 29. Srpen 2013 - 11:30:29 »
Nechcem kvôli môjmu blbému výlevu zakladať novú tému tak ho hodím sem. Možno na tu všetci zlynčujete ale nezdá sa vám že je v mestách priveľa osobných automobilov? Pomaly každý má dnes minimálne jeden autiak. A potom sú zápchy, parkuje sa na chodníkoch a podobné hovadiny. Skutočne neznášam ľudí čo ma presviedčajú že bez vlastného auta sa dnes nedá žiť (najhoršie je že je to asi naozaj tak). Z toho je snáď nové náboženstvo. A keď mi to začnú argumentovať drýstami o tom že verejná doprava je na h***o. Ale taká je práve kvôli nim, lebo je kopec áut tak dopravné spolocnosti nemajú nijaký záujem skvalitnovať dopravu lebo sa im nevrátia tie investicie. A preto si my čo stále cestujeme vlakmi, busmi, električkami pripadáme jak žebráci lebo hlavne mhd je často v takom katastrofálnom stave. Brajgel, špina a smrad.
.
Je tu aspoň 1 človek čo má podobný názor?
Prosím už mi nedávajte karmu. NIJAKÚ
O o
____________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZER!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Offline Gurthfin

  • Veterán
  • *****
  • Madao Maven
Re:Very very OT
« Odpověď #5 kdy: 29. Srpen 2013 - 11:40:22 »
mam rovnaky nazor, hoci moj nazor vychadza este z jedneho aspektu.. priklad: stojim na zastavke autobusu a okolo mna prejde asi 100 aut, v ktorych je xy prazdnych miest. Navyse stojim na zastavke, z ktorej je jedina cesta "mojim smerom", cize vsetky iduce auta by ma mohli zviest, ale nikto nezastavi. Mam kamosa, ktory vzdy ked ide z prace a ma volne miesto, zastavi na zastavke, zakrici ktorym smerom ide a jednoducho zvezie ludi dom, alebo aspon kusok ich smerom. Mne to pride tak osvietena myslienka, ze mat auto a vodicak, robim to iste.

Offline DanteNoctis

  • Nováček
  • *
  • Hrdina umírá pouze jednou, ale zbabělec tisíckrát.
Re:Very very OT
« Odpověď #6 kdy: 29. Srpen 2013 - 13:14:57 »
Nechcem kvôli môjmu blbému výlevu zakladať novú tému tak ho hodím sem. Možno na tu všetci zlynčujete ale nezdá sa vám že je v mestách priveľa osobných automobilov? Pomaly každý má dnes minimálne jeden autiak. A potom sú zápchy, parkuje sa na chodníkoch a podobné hovadiny. Skutočne neznášam ľudí čo ma presviedčajú že bez vlastného auta sa dnes nedá žiť (najhoršie je že je to asi naozaj tak). Z toho je snáď nové náboženstvo. A keď mi to začnú argumentovať drýstami o tom že verejná doprava je na h***o. Ale taká je práve kvôli nim, lebo je kopec áut tak dopravné spolocnosti nemajú nijaký záujem skvalitnovať dopravu lebo sa im nevrátia tie investicie. A preto si my čo stále cestujeme vlakmi, busmi, električkami pripadáme jak žebráci lebo hlavne mhd je často v takom katastrofálnom stave. Brajgel, špina a smrad.
.
Je tu aspoň 1 človek čo má podobný názor?


Můj názor je ten, že jsou lidé čím dál tím víc línější a zhýčkanější. Proto jezdíme osobními vozidly. 
Taktéž musím souhlasit, že to vede i k znečištění ovzduší ale na druhou stranu se musíme také dívat na to, že jsou dnešní moderní auta lépe stavěná a vypouštějí znatejně méně škodlivin než jejich starší předchůdci. Všechna nová vozidla musí splňovat přísné emisní normy. Od září příštího roku tu máme Euro 6 viz: http://cs.autolexicon.net/articles/emisni-norma-euro/.
Někdo se sice může ohrazovat, že čím víc aut tím horší ovzduší je (je to pravda ale...) ale ruku na srdce... s tím kam tato země spěje budou za chíli jezdit autem jen ti, kteří si pořádně zaplatí a ten zbytek bude jezdit buď na skůtrech, kolech či MHD...

Stejně tak to vede k plným chodníkům aut, které se chodcům pletou do cesty a někdy brání v "obousměrném" používání této části pozemní komunikace. Většina parkujícíh ale musí počítat s tím, že až se opět ke svému vozu vrátí tak mohou nalézt botičku a mastný lísteček za stěračem (možná i škrábance či jiné poškození vozidla chodci, kteří musí kolem těchto vozů kličkovat). Chodník jako část pozemní komunikace taktéž musí splňovat určitá kritéria a to se týká i objektů v jeho blízkosti nebo přímo na něm (pouliční lampy, stromy , dopravní značení atd... viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Chodn%C3%ADk ).
Samozřejmě existuje i mnoho vyjímek jako je právě dopraví značení, které možnost parkování na chodníku schvaluje viz: http://www.dopravni-znaceni.eu/znacka/Parkovi%C5%A1t%C4%9B-st%C3%A1n%C3%AD-na-chodn%C3%ADku-kolm%C3%A9-nebo-%C5%A1ikm%C3%A9/IP11d/ . Pak si už chodec nemůže ani moc stěžovat ale to je samozřejmě o něčem jiném jelikož je většina těchto parkovacích míst navržena tak aby měli chodci na chodnících dost místa (cca 1500 mm na šířku).

Co se týče kvality cestování v MHD: narozdíl od dálkových spojů je tu rozdíl v hustotě obyvatel používající danou autobusovou, tramvajovou či železniční linku (myšleno Metro). Když jedu trasu Praha-Brno v  dálkovém autobuse a Praha-Praha v obyčejném MHD tak je rozdíl znatelný. Samozřejmě nesmím počítat komfort podvozku a nabízeného servisu (občerstvení, WC) ale dívám se na čistotu včetně toho kde to nějak zapáchá. Když jedu do toho Brna tak nastupuji do (snad) čistého vozu, který jeho personál před odjezdem vyčistil (např: ve Student agency zatím žádný problém).
U MHD je na začátku dne taky čistý autobus (i když...) ale jeho personál (řidič) se v průběhu svých jízd o pořádek zas tak moc nestará. Ten je rád, že si na konečné zastávce zapálí cigáro a dá si kafe. Tu a tam je sice člověk vidí běhat s koštětem v autobuse ale jedná se opravdu o vyjmečný jev. Poté tu danou linku čeká dalších (plácnu) dvacet zastávek během kterých se tam začnou hemžit různí lidé včetně zapáchajích bezdomovců. To už ten komfort cestování rapidně srazí dolů. Ruku na srdce... cestovat s bezdomovcem o pár sedadel před námi není moc pěkné. Hned nám to zkazí těch pět minut než se dostanem ven a konečně se pořádně nadechneme. To samé když vidím polepená okna zbytečnými reklamamy či polepené sedačky žvýkačkamy. No fuj... Opravdu.. člověk může nadávat na hromadu aut ale taky nadává na tu horu lidí natlačených v jednom malém prostoru kde se člověk cítí jako sardinka čekající až tu konzervu někdo konečně otevře. K tomu všemu tu máme nějaký ten zápach potu, neskutečně přeslazené voňavky či zápach jiných tělesných tekutin které bych tady nejmenoval.
Samozřejmě... pokud se potřebuji dostat někam kam se dostanu za obstojnou dobu s obstojným komfortem s MHD. (například po Praze Barrandov - Anděl - Dejvická) Tak nemám nic proti využít právě onu MHD. Ale když jedu napříč celou Prahou tak je auto jediná volba. To že občas stojím v koloně na deset minut mi zas tak nevadí. Za tu dobu kdy člověk cestuje autem (nejen po Praze) si už tak nějak vytipuje kdy vyjet aby byl na místě určení v čas. A ano... cestování autem je tou nejkomfortnější volbou jakou si lze v dnešní době na vzdálenosti několik set kilometrů vybrat. Nechápu ale lidi co jedou autem i do večerky vzdálené cca dvěstě metrů, když to dojdu i pěšky.

Co se týče zkvalitnění MHD:.... hm..... ono je to hodně těžké to vůbec nějak objektivě popsat. Z části za to mohou cestující a jejich návyky odhazovat/neodhazovat odpadky zrovna v autobuse či jinak škodit (vylepování reklam, žvýkaček, nedostatek hygieny atd..). Už to, že se budou lidé chovat v dopravních prostředcích slušně může nemalou mírou přispět k zkvalitnění cestování. Přece jenom si musíme uvědomit, že tam necestujeme sami a bylo by hezké kdybychom své místo v autobuse opustili v takovém stavu v jakém jsme tam přišli.
Z pohledu na Dopravní podnik také nemohu říct, že se nesnaží. Bydlím v Praze a už pár let si všímám, že postupně obnovují vozový park. Ale jak to tak vypadá tak je to investice vesměs do prázdna. Týden po zavedení nových vozů do provozu jsem si na některých linkách stačil všimnout, že se na řadu opět dostali sprejeři, kteří svým "uměním" za tak krátkou dobu sihli "zvelebit" nejeden autobus či nejednu novou zastávku. Tak k čemu nové vozy, když to zase nějaký ten pablb poničí/znehodnotí. Pravda... nadjou se tací, kteří říkají, že má podnik své autobusy lépe hlídat ale tomu se já jen směji. To jsou další peníze navíc a stejně by tento majetek dopravního podniku hlídali důchodci, kteří tam jsou jen pro srandu králíků. To samé s nepořádkem v autobusech. To, že je autobus špinavý hned co vyjede z depa za to můžou ti co se o to mají starat. Uklízečky ( nebo kdo to má na starosti) to holt flákají...
Taktéž má mnoho lidí problémy s tím, že jim autobus jede každou (plácnu) půlhodinu. No... kdyby to ti nahoře stále nerozkrádali tak tu máme více linek a tím pádem kratší  (čekací) časy. Když jsem ještě byl na škole u dopravních podniků tak jsme jezdily na těžce nudnou obhlídků spojů kde jsme kontrolovali kolik lidí nám svěřenou linku po čas jízd používá. To mělo kromě děsné nudy ještě jeden účel: zjištěním těchto informací jsme zjistili (  ;D ) jak vytížena byla danná linka přesně na každou zastávku v každý interval. Já měl nějakých dvanáct jízd (z konečný na konečnou = jedna jízda .... voser co?) A na každé zastávce jsem zapsal: v kolik jsme přijeli, kolik nastopilo lidí a kolik jich tam zbylo když jsme zastávku opustili (samozřejmě se musel zapsat i údaj v kolik jsme vyjeli k dalšímu cíli). I toto je jedno velké plus ke zkvalitnění služeb. Přesně podle toho se určuje kde posílit spoje a kde zase ubrat. Takto jsme to dělaly každý rok a možná se to dělá i dnes. (tramvaje, autobusy, metro).

Ke komfortu cestování patří i cena ale to bych tu radši nerozebíral. V Praze (když tam cestujeme pravidelně) se hodí opencard jelikož jsou jízdenky přece jen přehnané.

Závěr: nějak jsem se rozkecal, napsal mnoho zbytečností a určitě nasázel mmnoho chyb (za to se omlouvám). jedná se čistě o osobní názor na danou doprvaní situaci tak mne prosím nijak nekamenujte. :)

Když jsem ještě chodil na školu tak jsem taky jezil převážně "busem",mterem atd... ale teď když pracuji a jezdím/létám i hodně do zahraničí tak jsem za auto rád. když jsem zrovna v rodné vlasti v nějakém velkoměstě (Praha, Brno) tak se nebojím na kratší vzdálensot (popřípadě na tůru po měststkých památkách s přátely) využít služeb MHD (pokud nejsem v dražším obleku) ale jinak jsem autonoidní typ, který se rád vozí jak v autě tak na motorce. Když jedu například za rodinou na jižní moravu (Kyjov/Syrovice/Hodonín) tak tam mi stačí jen mé nohy a auto/motorku nechávám po dlohé cestě odpočívat u příbuzných. (člověk nesmí být až tak línej nebo se toho nikdy nezbaví viz: lidé kteří se táhnou do pár metrů vzdáleného obchodu autem).

Offline DanteNoctis

  • Nováček
  • *
  • Hrdina umírá pouze jednou, ale zbabělec tisíckrát.
Re:Very very OT
« Odpověď #7 kdy: 29. Srpen 2013 - 13:23:22 »
mam rovnaky nazor, hoci moj nazor vychadza este z jedneho aspektu.. priklad: stojim na zastavke autobusu a okolo mna prejde asi 100 aut, v ktorych je xy prazdnych miest. Navyse stojim na zastavke, z ktorej je jedina cesta "mojim smerom", cize vsetky iduce auta by ma mohli zviest, ale nikto nezastavi. Mam kamosa, ktory vzdy ked ide z prace a ma volne miesto, zastavi na zastavke, zakrici ktorym smerom ide a jednoducho zvezie ludi dom, alebo aspon kusok ich smerom. Mne to pride tak osvietena myslienka, ze mat auto a vodicak, robim to iste.

Já nevím... nikdy, když jsem byl na zastávce jsem se nad tím nezamýšlel... Ale když jedu v autě tak beru jen ty, které znám a na delších cestách, když jedu sám tak my nějaká ta stopující (nejlěpe ženská) společnost nevadí pokud jedeme stejnou cestou. Další faktor je samozřejmě množství zavazadel. jezdím ve Škodě Superb v combi a tak toho naberu hodně (pokud nejedu z Moravy s flaškama chlastu   :D )  Pokud ale jedu na motorce tak to né... stejně tak, když jedu v půjčeném (z rodiného kruhu) voze.
V Praze mě ani jendou nenapadlo někoho nabrat... Jednou to zkusím a pak se uvidí...

Offline p3rsh1ng

  • sledovací systém
  • Veterán
  • *****
  • HOWGH!
Re:Very very OT
« Odpověď #8 kdy: 29. Srpen 2013 - 14:39:55 »
Mam kamosa, ktory vzdy ked ide z prace a ma volne miesto, zastavi na zastavke, zakrici ktorym smerom ide a jednoducho zvezie ludi dom, alebo aspon kusok ich smerom. Mne to pride tak osvietena myslienka, ze mat auto a vodicak, robim to iste.
ono je to trochu risk vziať si do auta úplne neznámeho človeka. Verím že väčšina ľudí je slušná ale nájdu sa aj takí čo ti spáchajú nejakú hajzlovinu, zasvinia poťahy a pod. Naviac máš max 3 vojne miesta a ak je tých ľudí viac tak môže byť problém sa dohodnúť.

Dantenoctis: dobrá esej len kým som to prečítal tak mi polovica vecí vyfučala z hlavy. Ale keď si sa zmienil o chodníkoch a pouličných lampách, som si spomenul že v Banskej Štiavnici som šiel po asi meter širokom chodníku uprostred ktorého boli pouličné lampy :) ešte dobre že to bolo na mieste kde nebola prakticky nijaká zástavba takže parkovať na chodníku by nemalo zmysel ani pre retarda.
A k cenám mhd v Prahe: neviem ako je to teraz ale pred 2 rokmi som robil poblíž a býval som v Říčanoch a keď som mal voľno tak som šiel na celý deň do Prahy a doprava ma stála 100 kč. Kúpil som si na vlakovej stanici kombinovaný lístok: spiatočka do zastávky praha-kolovraty + celodenný PID. Celkom rozumné riešenie a mohol som bez starostí zevlovať po prahe celý deň.
Prosím už mi nedávajte karmu. NIJAKÚ
O o
____________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZER!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Offline DanteNoctis

  • Nováček
  • *
  • Hrdina umírá pouze jednou, ale zbabělec tisíckrát.
Re:Very very OT
« Odpověď #9 kdy: 29. Srpen 2013 - 14:48:14 »

A k cenám mhd v Prahe: neviem ako je to teraz ale pred 2 rokmi som robil poblíž a býval som v Říčanoch a keď som mal voľno tak som šiel na celý deň do Prahy a doprava ma stála 100 kč. Kúpil som si na vlakovej stanici kombinovaný lístok: spiatočka do zastávky praha-kolovraty + celodenný PID. Celkom rozumné riešenie a mohol som bez starostí zevlovať po prahe celý deň.
Jojo.. taky dobrá varianta. Když nebydlíš zrovna v Praze a jedeš tam jen tak na "výlet" tak není tak zlé... Pro ty, kteří zase bydlí přímo v ní zase vyjde lépe opencard... měsíc ze nějakých 550Kč.

Ten metr široký chodník na šířku obohacen veřejným osvětlením u prostřed... To musel navrhnout opravdu jen debil...  :D :D
Pro maminky s kočárkem je to takový slalóm...  ;D

Offline aw3147

  • Moderátor
  • Starý kořen
  • ******
Re:Very very OT
« Odpověď #10 kdy: 30. Srpen 2013 - 18:34:02 »
ta debata o autech a brani stoparu na zastavkach mi pripomnela jeden plakat
[spoiler][/spoiler]

Offline p3rsh1ng

  • sledovací systém
  • Veterán
  • *****
  • HOWGH!
Re:Very very OT
« Odpověď #11 kdy: 19. Prosinec 2013 - 02:59:23 »
Nechcem tu zakladať novú tému ale je to naliehavé. Ak by sem náhodou písal nejaký magor s prezývkou "euxor" že som mu vraj niečo ukradol (ale nikdy nepovie konkrétne čo) NEVERTE MU ANI SLOVO. Ide o nejakého debila čo sa snaží proti mne poštvať ľudí, hoci neviem prečo. Písali mi niektorí moji priatelia, že ich otravoval v súvislosti so mnou. Neviem kto to je a ako sa dozvedel o mojich známych ale začína ma znepokojovať. Akoby ma odniekiaľ "poznal". Najprv som tomu nevenoval pozornosť ale teraz zvyšujem ostražitosť. Zaujímalo by ma o čo mu ide.
Prosím už mi nedávajte karmu. NIJAKÚ
O o
____________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZER!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Offline Skogen

  • Veterán
  • *****
  • Cynický objektivista
Re:Very very OT
« Odpověď #12 kdy: 21. Prosinec 2013 - 18:37:34 »
Do WoT míří japonské střeďáky a krom historie je docela zajímavá pátá fotka (vlastně obrázek :) ) odshora.

http://worldoftanks.eu/cs/news/85/japanese-tank-development/

Ať žije anime ;)

Offline p3rsh1ng

  • sledovací systém
  • Veterán
  • *****
  • HOWGH!
Re:Very very OT
« Odpověď #13 kdy: 21. Prosinec 2013 - 23:26:48 »
Skogen: len počkaj, zanedlho sa vo WoT objavia školáčky z Girls und Panzer :)
Prosím už mi nedávajte karmu. NIJAKÚ
O o
____________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZER!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Offline BB20

  • Nováček
  • *
Re:Very very OT
« Odpověď #14 kdy: 23. Prosinec 2013 - 15:59:09 »
Můžete mi někdo říct, čeho je do čerta starého archanděl Sadokiel/Zadokiel nebo jak se to má psát?
A neodkazujte mě na strýčka Googla, tam jsem hledala a nic jsem z toho nerozuměla.  :-\ :-\ :-\