akichan
napoveda vypnout Akichan patička

Akihabara.cz

Autor Téma: Japonsko vs. Korea vs. Tchaj-wan  (Přečteno 4965 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Zíza

• Bývalá Saichiro
  • Moderátor
  • Veterán
  • Odhalený pózer a závislák
Japonsko vs. Korea vs. Tchaj-wan
« kdy: 08. Červenec 2012 - 21:49:26 »
Na jaké hrané seriály raději koukáte a proč? -> Japonské, korejské nebo tchajwanské? Anebo je vám to jedno a upřednostňujete podle jiného kritéria?

Já třeba osobně upřednostňuju japonské, protože studuju japonský jazyk a pokouším se mezi tou hromadou ne moc dobrých věcí najíst skvosty, protože vím, že je Japonsko má a že mě za mou vytrvalost odmění. ;-) Tím ovšem nezavrhuju korejské seriály nebo filmy, ale už na ně nekoukám tak moc. Tchajwanské jsem sledovala dřív, ale teď už na takové dlouhé věci není čas, ani chuť – samozřejmě dokážu udělat výjimku, pokud se mi zalíbí námět nebo mne k tomu přitáhne něco jiného (třeba Skip Beat!).
Co vy?

Offline Asarin

• Moderátor
  • Sledovač
Re:Japonsko vs. Korea vs. Tchaj-wan
« Odpověď #1 kdy: 13. Srpen 2012 - 14:29:44 »
Já mám naopak radši delší věci, protože mě většinou mrzí, když seriál rychle skončí a já bych nejradši další a další díly, jako je to u většiny japonských. Tchajwanské sou někdy zase až moc dlouhé, proto zatím upřednostňuju zlatou střední cestu a to korejské seriály :D. Ale  v podstatě skouknu téměř cokoliv, když se mi líbí žánr, shrnutí a herci (jo bohužel ti sou pro mě důležití :D ).

Offline MiyaKimHyun

• Nováček
  • *
« Odpověď #2 kdy: 14. Srpen 2012 - 09:52:50 »
Já upřednostňuji korejské .. protože u filmů mě nejvíc zajímá vzhled herců .. ale taky jak dobře hrají :)(taky se učím jazyk :D ale korejskej ^^ ) Japonci se mi moc nelíbí a jejich náměty na doramy mě nebaví .. Na taiwanské doramy se někdy koukám .. zatím jsem ale viděla Love Buffet a Hana Kimi .. :D Vážně úžasné doramy.^^

Offline Dara

• Beware fujoshi
  • Moderátor
  • Sledovač
  • Překladatel Biši-fansubs